Alla inlägg den 7 april 2009

Av Caroline - 7 april 2009 21:45


En sor del av den här kvällen har gåt åt till plugg inför en skrivning som jag har imorgon! Ett så hett ämnen vill jag lova kultur och still historia du hör ju bara på namnet vad intressan de är :P Martina ringde och muntrade upp mig, hon har kommit på det ultimala att klä ut sig till på påskmaskeraden på lör:D haha sjukt kul kommer det bli..kommer väl några bilder efter att maskerade ägt rum!  Imorgon får vi påsklov :D men blir till att jobba över imorgon för våra kunder kommer och testar klänningarna för en sista gång, känns bra så får man lite extra pengar i fikan med :) Så måste jag hinna sy lite på jackan eller kanske balklänningen.. och på utklädnings kläderna...  kundklänningen måste ju färdigställas imorgon så det är prio nr 1! Caroline dissar:skrivning imorgon Eventuellt ingen baldejtAtt jag missade Va:s show! Caroline Hissar:UtklädningenThailand april 2010 (kanske)     

Av Caroline - 7 april 2009 16:27


Igår var Annie och Choke och hälsade på vi kollade på mitt nya favorit tvprogram Ballar av stål, sjukt kul :D  jaha, blir nog ingen bal för mig! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards