Alla inlägg under december 2008

Av Caroline - 31 december 2008 12:38


Har mellanladat i Bräcke nu för att duscha och packa lite sen far vi vidare mot åre trakten! Hoppas alla får en trevlig afton:)


Gott nytt år! 

Av Caroline - 30 december 2008 15:33


En dag kvar till Nyår nu har ingen nyårs känsla för fem öre och vet ännu inte vad jag ska hitta på att dricka. Är så le på allt!

varför? jag förstår inte!

Av Caroline - 28 december 2008 21:12



Nu sitter jag i Annie´s och Johan´s fina lägenhet i Sundsvall, riktigt mysig!

Dom bjöd på fin middag idag lax, mumms ;)

Imorgon blir det Birsta City för hela slanten ..


Nu vart mitt te vatten klart bye!

Av Caroline - 28 december 2008 13:16


Jag drar till Sundsvall med Anniiiiie ; ) 


Puss hej!

Av Caroline - 27 december 2008 12:38


Då är man klar för att hitta på nått :)


Nyår är också inplanerad nu, ska vara med Annie och Johan vi åker upp mot åre minns inte riktigt vad stället hette men där har iaf någon som Johan känner hyrt ett fettstorthus så de får plats massor av folk kostar 200 spän och då är sovplats inräknat, tror de kommer bli riktigt kul var redan 30pers uppskrivana på lista Vip :P Höhö!

Av Caroline - 27 december 2008 12:09



För festen i torsdags var riktigt nice mycket folk och trevlig stämning men dock så slutade den inte så bra , tror jag inte riktigt än fatta vad som har hänt och här i detta samhälle som man tror sig ska känna sig trygg, men nej så är inte fallet. kommer kännas väldigt otrygg nu ett tag kommer inte kunna va hemma utan att låsa dörren iaf!

 

Av Caroline - 25 december 2008 13:11



God morgon! 

Känner mig inte allt för kry idag börja bli förkylld plus att jag har mensverk blä. men hoppas iaf att de känns bättre ikväll för då kommer det e helt gäng till mig och brorsan på för fest sen bär det av till skämt krogen på hemvädarkvällen:)


Nu ska jag göra mig iordning och möta Annie på affären :)


Igår var jag upp till Morbror och kusin Lina hon hade fått en sån där wii fit bräda i julklapp så de vart en hel del spelade var riktigt kul faktiskt! man kunnde utföra en massa olika övningar, rocka rockring åka slalom jogga osv.



Av Caroline - 24 december 2008 16:54


God jul önskar jag er alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards