Alla inlägg under mars 2008

Av Caroline - 31 mars 2008 23:57

Första dagen på praktiken gick jätte bra..

Vi hängde upp några tavlor på bibloteket som elever i högstadiet hade gjort, skulle va nån utställning av någe slag:P

Sen fick jag göra iordning körkort till åk4 plasta in och klippa ut dom fina korten som dom fått ritat själva.. mins själv när man fick körkort på symaskin Hehe.. men det var ett tag sen nu.

Efter det var det dags för lunch. gick på affären och köpte mig nudlar och nybakat bröd:D Ringde till Annie och hon var vaken så då åt jag min lunch där och hon åt frukost. 

På eftermiddagen var det dags för ellevern och göra uppkörning..:P fick sitta och kolla så allt gick rätt till och ställa några fråger.. Hehe!


Ikväll har jag umgåts med Annie Choke och Moberg.. Vi kollade på film.. The eye hete den skit bra faktiskt!


På Lördag blir det iväg till fjälls och åka lite skidor och kanske att man tittar in på nån pub och tar sig en stänkare eller två;) jag tror nog Choke och Moberg e på:D 


Ne nu blir det sängen för min del! 

Av Caroline - 30 mars 2008 23:45

Kom hem från jobbet för tre timmar sen, har spelat lite kort med Choke.


Imorgon blir det första dagen på praktiken... Ska praktisera i två vecker på Bräcke skola med sy läraren hoppas det blir kul:D

Ska iaf bli skönt att slippa pendla och slippa dom där f*rbanade långa dagarna 6-17.30 usch så lee.. Men nu är jag som sagt på hemma plan i två vecker då lär jag ju senast va hmma 3 ska bli så underbart.. Få lite mer fritid på kvällarna så hinner och orkan iaf göra något när man kommer hem:D 


Sitter och väntar på att klockan ska bli tolv se om jag få in nå pengar så jag kan ladda telefon på internät innan jag lägger mig!


Natti 

Av Caroline - 30 mars 2008 12:58

Hej

Har nyss ätit frukost...Ska snart iväg på jobbet! Chokeär här och hälsar på:P Hehe!

Adjöken 


Av Caroline - 29 mars 2008 23:53

Gud vad jag blir deprimerad...

Kommer man hem och hoppas på att få träffa lite folk men då e alla tråkiga och upptagna åhhh vad tråkigt :S Ingen vill va med mig;( buhu... Ne men jag e så jävla göra lös jag kan inte sitta stil längre.. Men jag kan ju inte gå ut själv mitt i natten om jag inget ut har och göra! 


Men nu ringde de i telefonen nu vart jag genast på bra humör igen.. Ska gå en sväng och titta på Jämtkrogen.. hej då! 

Av Caroline - 29 mars 2008 17:42

Det hela börja med Torsdag...


Då jag åkte till stan och möte upp Maria,när dom hade plockat upp mig drog vi en sväng på Willys efter en del mathandlande bar det iväg till Britt-marie där festen skulle hålla hus innan utgån på G3.

Kyllskåpet var en vacker syn för oss alla den var fylld med massa goda spriter och olika cidrar... Nån som hade storhandlat på självplocket.. helt galet men underbart:) 

När jag börjat känna mig som en i gänget var det dags att göra sig iording jag och Maria låste in oss på toa och la en nice makeup ;) När jag öppnade dörren hade folket böjat trilla in.. man fick genast in partystämmningen när man ser folket  och desutom att dom spela kungen, så då gled man in lite fint där i spelet.. Anki körde med att på kungen ska man komma på en regel... As kul så de må jag lägga på minnet till nästa gång! 


Efter en del minglande och klockan börja närma sig halv tolv.. var det dags att åkla mot krogen.. rolig färd sofia fick sitta bak i bagageutrymmet för bilen rymde 7... Anki satt där fram och sjöng till nån fin bit som gick på radion.. Haha! Skönt gäng.. Krogen var helt okej eller okej det var riktigt skoj faktist.. lagomt med folk och bra musik.. När det började närma sig slutet så var det nån j***a F*** tjej som kaste grogg över mitt och Marias hår.. Jag fick ett lite utbrott hade tydligen skällt ut en oskyldig lite tjej.. obs.. aja när vi kom ut var jag på bra humör igen..

Raka vägen mot Staiol fyllekäk.nu inte nog om de utan att tokarna Maria Angelica och Jag skulle ha ett par solbrillor.. haha men kul var det kan jag lova.:) Tack Maria;)

M aria hade ju tagit ett snyggt kort på mig NOT :P efter en grogg i håret vart de ganska stelt luggen stog rakt upp som på den där marry typ.. haha, och ansiktet såg helt lame ut^^ haha! Efter staiol bar det väg till Svenstavik.

Jadu jag säger då de jag men tack alla för en otroligt kul kväll:D


Fradag seg som fan vakna vid nio as pigg gick upp drack massa vatten tog en toa sen la jag mig igen.. Vakna vid tre la en make sen gick jag och Maria på drauptner?! Maria bjöd på käk jätte gott jag tog en pizza och Maria tog en grekisk sallad.. Sen efter den där pizzan vart jag lite illamånde men det gick över med lite coca cola och en film rulle.. :D vi kollade på transformers hel grym film! det vart film hela kvällen vi såg även på one missed call 2 äcklig film men så spännade att man kallsvättandes.. Haha!


Lördag idag sitter hos Maria har inte gjort så mycket idag bara softat.

Åker med bussen till stan 19:05  är väl hemma i bräcke vid halv tio typ!Kom på nu att jag har ingen mp3 eller slad med mig så jag har inget att göra på vägen hem:S Så om ni vill kan ni ju slå en pling:D


Söndag Jobba 14-21 de här e min helg!


Ps. Vill bara säga tusen tack till dig Maria jag vet inte vad jag ska säga men TACK så mycket jag har haft as kul och hoppas vi kan göra om det här nån gång men nästa gång blir det i Bräcke.. :D


Nog av mig mer av dig! 

Av Caroline - 26 mars 2008 23:49


 Idag har jag jobbat några få timmar men det e ju iaf nått...

Efter jobbet gick jag till Mai och hon låg och sov för att hon ska jobba natten i natt.. så jag la mig ner en sväng jag med, vakna två timmar senare med jackan på och allt:P Ojoj! 


Imorgon blir det utgång på G3 med gänget:D Fan va kul det ska bli... Åker in till stan redan vid 3 nån gång, Där står Maria och plockar upp mig:D Fiii finkam!

Så jävla party sugen...:D


Ne nu fanns det inte så mycket att göra... Blir nog sängen snart! 


Natti 

Av Caroline - 23 mars 2008 14:39

 Tja


 Igår bjöd jag Annie på påsk middag :) Den inehöll ju iaf kyckling :p Haha! Sen var vi på affären och köpte en back dricka.. bra att ha hemma, Sen färgade jag håret skönt hade typ 3 månaders utväxt ^^ Tack Annie för hjälpen, Vart jätte nöjd med resultatet! 


Skönaste Annie igår då..

Choke: -Gusten kommer snart åh.

Annie: - Bussen?!? Vadå för buss?!

Haha fan va kul de va.. vart lite pikar på de där sen.


Sen gjorde hon ju en ganska kul grej hemma hos mig också..

Hennes telefon ringer... fan jag har dåligt batteri vart e laddan Carro? Vid datorn.. okej, hon stoppa i laddaren och se glad ut.. sen hör hon ett pip i telefon va fan svagt batteri? så drar hon lite i sladden hon tänkte att den kanske inte satt i riktigt, sen så visar det sig att det var usbe kabeln hon stoppat i , och laddare ligger på golvet brevid. Hahahaha 


vi var även upp till Choke och spela poker med  Gusten Annika och Thomas... As kul var de även fast jag förlorade :P 

 Sen gick jag och Annie hem till mig och spelade Wii till halv 5 imorse helt sjuk men vi vart aldrig trött... Till slut var det ju bara att inse att man skulle sova bort hela dan om vi hade fortsatt.. Haha!!! 24minus var det när jag gick och la mig... huvva!


Nu sitter jag vid datorn och orka inte göra nått åt mig själv... Det är ju redan efter middag så man kanske inte äns går ut idag:P Ska väl äta frukost snart^^ Sen spela lite Wii kanske hehe försöka få nån guldmedalj :D

Annie är du på?  


Om jag kan slita mig från Wii ikväll så kanske de blir till att mysa ner sig i soffan & se flood! Och andra sidan så e ju natten ung ;)


Ne nog av mig.. Ha en bra dag! 

Av Caroline - 19 mars 2008 16:30

Wiiiiiiihooo...


Kom nyss hem från skolan.. Slapp dag sytt lite sen varit på Uf mässan.. 


Imorgon ska jag vara ledig från lunch, Ska med upp till morsan på fin middag så jag kommer hem halv tre skööönt :) As lycklig blir till att slaga där mamma ville rå om mig lite.. :P Men hon kör ner mig på morgonen när hon börja jobba så det blir upp med tuppen på fredag:S 


Så strå vi in för ett påsk lov så underbart.. Fast jag vet inte vad jag ska hitta på men det löser sig alltid eller hur Annie? :D Antar att jag kommer hänga med dig en hel del! För att det älskar jag att göra.. trivs bra med dig. 


Gud vad trött jag känner mig, dags för lite krub kanske :D  


Vad blir det ikväll då?! Kanske lite Roomservice.


Adjöken!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards