Alla inlägg under juni 2008

Av Caroline - 20 juni 2008 15:53



Då har midsommarafton kommit, inte världens bästa väder då men solen skiner ju lite då o då :) Och dagen är här ,det är viktigast hoppas det blir en bra kväll, Ska på affären nu snart och möta mamma vi ska handla lite, sen vid halv fem kanske?! Ska Annies mamma köra oss till minnas stuga på "Ammer",där vi ska fira :) 


See you at stugan folket :D


Bye 

Av Caroline - 19 juni 2008 18:12


Men självklart börjar det spöregna en halvtimme innan vi tänkte gå ut... Suck vad le jag blir, när vi äntligen ha hitta på nått kul och göra, då ska vädret skita ner sig hade inte behövt vara skinande sol men bara det inte regna så hade jag vait nöjd.. men men!

Av Caroline - 19 juni 2008 16:35



Äntligen Torsdag:) Ikväll blir det av till båthamnen där vi ska partaja och spela kubb och brännboll om dom nu fått tag i nått brännbollsträ! Hoppas hoppas... Verka ska bli mycket folk iaf och det är ju kul:D


Har nyss duschat och ätit, så nu väntar jag bara på att tiden ska ticka iväg lite så man kan börja dricka lite:P


Bye 

Av Caroline - 18 juni 2008 20:25



Hej, har varit ute ett tag nu med Petra tagit en rök, eller snarare några haha!

 Nu sitter jag hos Choke vänta på att han ska duscha klart sen ska vi gå till Robert och kolla på fotboll, tråkigt med fotboll men jag tänker inte heja på Sverige iaf, hade tänkt sitta och heja på andra laget, för om inte Sverige vinner så åker dom ut, vilket betyder inge mer fotboll:D Yes! Svulla lite chips och dipp med :) kan aldrig få nog av gotta... Och inte blir jag fet heller :D


Annie 10 bitar kvar, vad fort det gick mot slutet, ska bli kul och se resultatet!


Hitta ingen bra sida med tyg heller förresten, så vi få spåna vidare i det sen...


Nu ska jag gå.. Bye

Av Caroline - 18 juni 2008 13:47


Imorgon blir det kubb brännboll och supning, det blir tvådagars för oss, men vad gör man inte för laget:P Robert vill partaja så varför inte kan nog bli kul.. På Midsommar blir det till Ammer i Minnas stuga :D


Ska göra nått åt mig själv snart ska träffa Mammi på affärn vid fyra!


Bye 


Av Caroline - 15 juni 2008 23:17



Imorgon åker Isabell hem:( Kommer sakna dig, du skulle ju vart här till midsommar! Men vi hade ju kul på mittis i helgen som va iaf:D


Midsommar... hmm, jag Annie och Johan kanske drar till Minnas stuga och festar där, Mai vill även att jag ska komma till Hudik och gå ut på krogen där, de kan ju också va kul så jag vet inte hur det blir än.! Vill inte bli kvar i Bräcke iaf.. Tråkigt och uttjatat för det händer ju inte så värst mycket här tyvärr!


Var och åt på Gourmé idag med Annie Bror och Johan, lite stora pizzor man fick då, välde över tallriken, Men gott var det :D Har spelat lite kubb och kort ikväll!

Imorgon ska jag jobba, suck... orka egentligen inte, men vad gör man inte för lite pengar :D


Bye 


Av Caroline - 15 juni 2008 12:38



Hej svejs...

Åt frukost för ett tag sen, undra vad man ska hitta på idag då!? Känner inte för nånting eller lättare sagt det finns inte så mycket att göra, och självklart så regnar det ute, Suuuck!



Av Caroline - 13 juni 2008 15:09


jaha, då har man duschat nu iaf, Undra vad man ska ha på sig ikväll de lär ju bli skit väder, men det tror jag att jag skiter i:P


Ska koka potatisen nu så det bara är att steka dom när Annie o Johan kommer!


Jag har inget att göra, ut tråkad:P kan ni inte komma snart? :P


Bye! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards