Alla inlägg under juli 2008

Av Caroline - 25 juli 2008 16:36



Fredag, Och vädret är underbart har legat ute och sola idag ätit glass och bara mått gott:)


Imorgon ska jag mamma och Carita åka till Sundsvall, Annie är redan där så hon ska möta upp mig på Birsta:)  It´s shopping time :)


Ikväll blir det båthamnen tror jag, också dricka lite vin:) 


Bye

Av Caroline - 21 juli 2008 20:23



Finns inget att göra, har lyssnat på några gamla skivor förut ikväll hitta en och en annan fin bit! :) 


Sitter och dricker en kopp te himla gott det är ju gott de;)


Träffade Mai en sväng igår :) Har saknat henne så himla mycket. Men på onsdag den 30,de kommer hon för då ska vi ut och festa i stan på stråket nån som ska dit? Jim ska med oss också, så kommer Robert vara i stan med! :) 


Sen runt den 11 augusti åker jag och hälsar på Maisan i Hudik:) Krogen here we come:)

Av Caroline - 21 juli 2008 15:01



Hmm, min dator e sönder väntar på att grejorna ska komma så brorsan kan laga den, därför jag inte skrivet på ett tag nu!


Sara, ne precis men de låter ju lite finare hehe! If you know what i mean ;)


Är ledig idag:) hade tänkt gå ut för de va skapligt bra väder, men vad händer så jo det börja regna och åska, vilken fin sommar vi ha. NOT! Svensk jävla sommar! 


Mamma ringde nyss och sa att hon hade fått soppa torsk:P Så hon ville ha lite hjälp, fick be Johan hjälpa mig och de gjorde han tack för de:) 


Annie, ni få ju komma och hälsa på om ni vill. tråkigt att sitta här själv i regnet:p 


Bye

Av Caroline - 17 juli 2008 12:20


Nu hat jag fått tag på Annie har hunnit med att duscha och gjort mig iordning sen sist också:P Bara klä på mig sen så blir det ut i solen:)  Undrahur varmt de e ute nån som vet?

UT.

Av Caroline - 17 juli 2008 11:40



Hmm, tror inte jag vill lägga mig framför tv:n nu när jag ser att väder är bra för en gångs skull, Skulle haft nån att gå ut med bara. Skickade sms till Annie men hon svara inte:( Aja må iaf göra mig ordning.

Av Caroline - 17 juli 2008 11:21


Nu ska jag göra iordning lite frukost, sen lägga mig framför tv:n en stund! 

Av Caroline - 15 juli 2008 21:16



Ge mig Godis är fett sugen, ;S

Av Caroline - 15 juli 2008 21:07



allting kommer lösas och bli bättre igen

om du  har  pengar i fickan eller ett ess i din ärm.


Skön låt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards