Alla inlägg under maj 2008

Av Caroline - 29 maj 2008 00:40



Har varit ute hela kvällen, alla studenter är ute och fira skit rolig kväll!

Har precis packat klart. Ska upp 5 imorgon för att då åker jag till Stockholm:D


Annie, hoppas du få det bra i Turkiet och att vädret blir bra kommer sakna dig Men vi ses snart igen... Love you!


Natti natti 

Av Caroline - 28 maj 2008 12:59


 Då var det onsdag :) Sitter på skolan nu har nyss pratat om collectionen som vi ska göra i trean :D


Känner mig jätte trött, men har ju maten på bordet när jag kommer hem idag iaf mamma e hemma och gör tacos :) Mumms!

Sen ikväll måste jag packa för imorgon åker vi:D


 Bye

Av Caroline - 27 maj 2008 16:24



Tack Choke det värmde :)


Har nyss kommit hem, åkte in till skolan idag och skulle ha idrott, men så är läraren hemma men sjukt barn och har våra mentorer medelat det eller? nee, och nästa lektion började inte förns kl ett kul, Men vi fick ha idrott med tdp och industri så vi fick fördriva lite tid iaf sen var vi lite extra seg i omklädningsrummet! :P


Sen ska jag gå och köpa hårfärg, må ju färga håret innan jag åker till Stockholm:) Bara en skoladg till sen bye till Bräcke:) Underbart! få träffa feta släkten :)


Eftersom jag är ledig tors och freda missa jag kursprovet i matte B inte bra men det var några i en annan klass som också skulle missa det så vi fixade ihop så vi fick vara med på det istället, den 9juni kl10 må försöka komma håg det! :D


Nu må jag gå och kolla hur det går med riset, och dona lite sås!


Bye 

Av Caroline - 26 maj 2008 22:52


Detta roade jag mig på Dagis, medans Annie och Johan Städa :P


Så fint, eller hur?

Av Caroline - 26 maj 2008 22:44



Följde med Annie och städa idag Johan var också med han dammsög mattor annie städa resten och jag byggde med nå roliga träbitar lät road som man e dom har mycke roliga saker på dagis :D  


Choke och jag har suttit och gjort en idrotts upg så nu har men en sak ur vädret iaf skönt! Tack för hjälpen :)


Sara, de må va nå fel på din dator för jag fråga Annie hade samma problem men hon kunde iaf se bilden, på mig och krille när vi spela kubb, Konstigt! :P hehe! 



Av Caroline - 26 maj 2008 17:23



Vilken bra start på veckan, NOT

Går bara skit med skolan och allt utanför e ju helt försört vad fan kan man må bättre! Vet inte vad jag ska ta mig till och vet inte hur jag ska reagera ska jag skratta eller gråta så många känslor på en och samma gång, 


Vart är alla när jag behöver er hallå!!!!!!





Av Caroline - 25 maj 2008 23:08



Ne nu må jag gå och lägga mig, försökte ladda upp bilder på bdb men de e ju helt konstigt jag ladda upp dom sen när jag skulle kolla på dom fanns dom inte.. skumt. Aja få gö ett nytt försök imorgon...


Skola imorgon.. Har lite sov morgon iaf! Sen så har jag ju bara mån tis onsdag.. för på torsdag och fredag e jag ledig, Ska åka till Stockholm :D


Natti 

Av Caroline - 25 maj 2008 23:04



Har varit ute hela dagen idag, Va med Moberg,Krille,Björsson och Ljusman? Osäker på hans namn... va ute och cykla och spela kubb... Jätte roligt var de iaf :D

Krille och jag, lika glada som vanligt :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards