Alla inlägg under september 2008

Av Caroline - 30 september 2008 15:44


Tjohopp den här dagen har bara rusat förbi mig.. Ska börja med maten snart tänkte jag.. 


Har beställt en platt skärm till datorn, Den kommer imorgon ... Wiie!

Kommer bli så skönt och slippa den här gammla kluppiga skärmen.. de ska va stilrent och snyggt och de kan jag lova att de kommer bli.. Den är svart och har en röd kant runt så snygg så :) Kommer bli min nya älskling!


I helgen blir det utgång :D



Av Caroline - 29 september 2008 16:36


idag har jag varit på skolan sluta tidigt från sista lektionen så åkte med 1 bussen hem, när jag kom till Bräcke gick jag upp på gym skolan och träffa Sara och Jennifer..  Dom slutade med kort varsel så då begav vi oss till Conny.

Och nu sitter jag hemma och inväntar middag :) Det blir pannkaka idag :) 


Sen ikväll ska jag nog gå ut! har ingen skola imorgon :)

Av Caroline - 28 september 2008 16:00


Vilket väder de ute var nyss ute en sväng åh man håller ju på att blåsa bort. de e nästan storm!

 

Amy mcdonal - this is the life! Grymt härlig låt :) 


Av Caroline - 28 september 2008 13:17



Ja igår vart det en hel dels shoppande : ) Köpte till och med en jacka, :P Skäms på mig.. De e som nån slags mani jag ha fått! Jackor jackor och åter jackor.

Vart ju lite kläder, två par skor(stövlar)och lite grejer från ikea med, fick två ljulycktor av min faster, tack för de :) Vi var full bil ner till sundsvall och hem var den full packad med grejer ;) Så de ska va lr hur tjejer? : ) 

Frågan är ju bara hur de ser ut på kontot men de har jag inte vågat kollat än hoppas på nån krona iaf!


Bye




Av Caroline - 26 september 2008 21:08


Den här veckan har gått fort. vi har startat vårat företag nu och de ska heta "bag ladies" . Känns som vi kommit en bra bit på väg , så det känns bra!


Anja följde med mig till bräcke idag.. Vi ska åka till Sundsvall och shoppa imorgon:D Wiie! 

Snart ska vi kolla på singing bee och svulla:) 


Förut ikväll va vi ute en sväng träffa Palle och Petra drack en varm choklad, så gott att dricka de ute plus med sånt där lock de blir extra smaskigt då :) 



Av Caroline - 23 september 2008 16:56



hej hej.. kom hem tidigt från skolan idag.. vi har fortfasrnade inte fått nån lärare i arl. kom hem 14.12 de va riktigt skönt satt med martina på tåget hon skulle till bräcke och köra lite hade inte tiden förns fyra så vi hängde lite på ica. :P 

Om en stund ska jag gå och möta Palle på tåget! :D Ska göra henne sällskap hem sen går vi nog ut när hon har ätit och så.. 


Igår va jag ute med Palle vi träffade massa roligt folk lekte följa john på byn med bilarna haha...de va pite å palle i en bil angelica och jag i en och alex Dennis och hans bror i den sista!

 Sen fick jag ju träffa en liten blyg och söt person med :) Hihi!


i helgen kanske de blir Sundsvall en sväng hoppas.. Jag vill verkligen shoppa nu. 

Av Caroline - 21 september 2008 13:48


Jahopp här sitter man och orka inte göra nått åt sig själv, vart väckt av mamma vid elva.. Har kollat på idol auditions sen dess typ. En dusch skulle inte sitta helt fel nu men att slita sig från den här stolen var ju en annan kapitel, jag känner mig så himla slö.


Ja apropå idol så har jag nu sett de roligaste i mitt liv... Haaha ja jag kan ju hålla med om att popcorn och coca cola är gott men att sjunga om de va ju ingen hit direkt...

- Jag blir så full på min coca cola.. dom har lurat mig.. haha man ska ju aldrig sluta förvånas...

: och för nån vecka sen var de ju en cool kille som kom in och sjöng -Poppa popcorn i en kopp... Haha ( asg ) Snacka om brist på fantasi! 


Idag blir det till att umgås med Petra... tro jag?!? Må ju hjälpa henne med tårtbakningen...

Har ju ätit tårta hela helgen..:P



Av Caroline - 20 september 2008 13:00



Då var det lördag snart är helgen över (längtar):P Gårdagen var bra spänderade den med Petra hon fyllde ju år och allt vi kollad ju på singing bee , efter vi hade vart på johanssons grill och ätit halv nio på kvällen:p Haha! Sen kom vår söta lilla palle och var social ett tag med, alltid lika kul vi tre : ) Vart lite mobbning där ett tag med de va bara kul ... Haha!


Ikväll ska jag träffa Petra och Palle bli Paj tror jag?! Också färga håret på Petra.. Sen var det nått på tv,n vi skulle se musikmaskinen var de.. :) Kanske blir att vi gå och leker lite med.. Hahaha!


Ne man kankse ska gå och stoppa i sig nån frukost snart..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards