Alla inlägg under augusti 2008

Av Caroline - 31 augusti 2008 14:24


Igår vart de sent var ute till närmare 3 på natten först var jag och Petra uppe hos patrik och satt och snacka sen kom Carola förbi en sväng då gick vi hem till mig och fika mumms, yoggi:) Sen var det nån som lysste med en lampa utan för köks fönstret vi vart rädd och petra ställde sig under köks bordet på alla fyra haha...

Efter ett tag ringde Högman och sa att han och Hassela va i Bräcke på nån fo-fest så då gick vi dit men det var ganska tråkigt så vi gick och de var massor av folk ute på byn så vi vart fast åh stog  snacka med dom.

 Stockholmarn och dom hade varit i Ånge men det sög tydligen så dom åkte hem:P


Idag ska jag träffa Maisan en sväng med tror jag!




Av Caroline - 30 augusti 2008 15:56


 Igår var jag ute med Petra sen gick jag på krogen och tog nån cider.


Orka inte skriva nu må fortsätta städa jag kommer ingen varrt.



Annie :det var gulligt av dig få väl titta förbi hos dig nån dag i veckan då och kolla i dom lite också får du bju på en kopp te :) Var ett tag sen vi sågs nu!

Av Caroline - 27 augusti 2008 23:19


Nu har jag fått sim-kortet :) Wiiiee skönt!

Två skoldagar har gått första dan var det bara lite snack och fika :) Och idag har jag ritat upp mitt ytterplagg som jag ska sy och kollat lite tyger och så så imorgon blir de till att börja med mönstret...

Efter skolan träffa jag Tony var och shoppade ett par Jeans på JC och en tröja på Stadium... Skulle behöva en jacka också men har inte hittat nån..


Dags att sova nu kanske klockar ringer 6 imorgon buuhu!


Natti

Av Caroline - 25 augusti 2008 11:23



Tjoo kom nyss hem från tandläkaren...  har fått svar från halebop nu och dom ska skicka ett nyss sim-kort idag:) och de kunde ta upp till 3 arbetsdagar, så snart kan ni nå mig på mobilen igen:P Jag får ju dock använda mig utav min gammla mobil.. men men!


Imorgon börjar skolan igen också, suck! fast kul och träffa alla igen och se hur sugit schemat kommer se ut, hoppas bara på att sluta tidigt på fredagar hatar att komma hem halv sex på fredagarna.

Av Caroline - 24 augusti 2008 17:36



Trött...

Syskorna Moberg va här en sväng förut, vi spelade lite kort!

äta och sen gå en sväng till moberg kolla på nån film!

Av Caroline - 24 augusti 2008 12:21


Igår var det fest, träffa massa roligt folk...vi sjöng och de va ju nästan som på allsång på skansen:P


Även att jag har lyckats tappat min mobil ner spolad i en toalett, fy fan va det var mindre kul... Jag köpte en ny mobil för knappt en månad sen, tog ingen försäkring den här gången heller, dummt av mig jaaaa!

Vill ha mitt sim-kort iaf, och anntar att de går och ordna med samma nr,skrev till kundtjänst tidigare idag under ärende "fel på sim kort/stöldavstägning eller nått sånt, och när jag skickat iväg mailet står de du får ett SMS när mailet är besvarat men HallÅ hur ska de gå,är dom dum lr om dom vet att frågan är under fel på sim kort el stulen klart att jag inte ha sim kortet då puckon.

Av Caroline - 23 augusti 2008 13:25



Kom hem från Hudik i torsdags kväll, Och här sitter jag och skolan börjar om nån dag igen,annars hade jag nog åkt tillbaka saknar Mai så himla mycket! Det va så kul där nere träffa massa roligt folk och va på restaturangen hela dagarna kollat på nån box av O.C, och även en hel dels festande, vi var nog stammisar på skuttan:) längtar tills nästa gång, Men jag och Tony ska ju nog åka dit snart igen troligen till marknaden i September.


På onsdag är det löning :) Wiiie, då ska Tony följa med mig på stan och shoppa jeans :)

Av Caroline - 12 augusti 2008 13:41


Nu börjar verkligen bli väntlös, Jag vill åka nu! 

 Börja bli hungrig igen, hoppas jag hinner äta innan, det är de här som är värst när man inte har en anning om vilken tid man ska åka, du vet inte vad du hinner! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards