Alla inlägg under april 2008

Av Caroline - 30 april 2008 10:11

God morgon...


Nyss klivet upp ska packa massa kläder snart för sen bär det iväg till stan :)


Break the ice - britney spears 


Krogen ikväll! 

Av Caroline - 30 april 2008 00:58

Wooohow


Nu börjar det närma sig det roliga:) Imorgon åker jag och Annie in till stan för att fira sista april.. Ska till Anja äta middag där (Tacos) också blir det väl förfest där med.. nice nice..

jag och Annie pannie har ju lite dricka att välja mellan, sprit, sourz, jorgubbsvin, vitt vin, turkispeppar shots och nå lime citron grejs.. så oss är det inge synd om.. Hoppas det blir en lyckad kväll men det tror jag nog.. Krogen yeah here we come :D 


Nu må jag lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon för att packa tror vi ska åka med 11.44 tåget.. Annie ska på arbetsförmedlingen och städa först.. sen åker vi wiiihooo :)


Och på torsdag åker jag bort :p bye bye Bräcke!


Av Caroline - 27 april 2008 19:42


kunde inte sova i natt kom hem från stan två.. sen vid fyra var det nån på dörren sen hörde jag att de var en nykel -mamma är det du? -Jaaa... Lättnad vart lite skraj kan jag ju säga... 


Klev upp straxt före åtta idag så det vart inte många timmars vila:S menmen va på bra shopping humör iaf... vi var in till birsta.. Hittade ingeting på Ginatricot:( En stor besvikelse..var bara massa tråkiga kläder där en färgade t-shirts typ.. Borring! Men hitta en klänning på Hm och en på Cubus istället:) Sen handlade jag en tavla och två te grejor på ikea..:) Två plast smörknivar köpte jag med:P Hehe! 


 Ne nu ska jag sätta mig vid tven med mammi en sväng 

bye 


Av Caroline - 26 april 2008 17:15

Hello

har nyss spelat lite kort med Bror, Choke och Mia...


Ska äta middag om ett tag sen ska jag och Choke och Micke åka till stan.. hehe åka runt lite.. så ska vi träffa Annica och Thomas med! :D


Bye

Av Caroline - 26 april 2008 13:42


Igår var på en fest till Gällö som sög, vi var inte  där länge iaf.. usch sämsta festen jag har varit på... Träffa Hoffa lika full som vanligt!


Nyss vaknat sovit ut idag... Undra vad man ska hitta på idag då.. verka va gansak fint väder idag med så det blir nog en promenad när jag orkat gjort mig iordning! Haha!


Bye


Av Caroline - 25 april 2008 19:48

tjoo


ikväll blir det dricka med Annie pannie:D turkiskpeppar shots och nå lime grejs.. mumma:)

Köpte "party sugrör" haha öetade efter drink pinnar men fans inga så det fick bli sugrör som är lite kringlade.. :P


Nu ska jag lägga en make


bye

Av Caroline - 25 april 2008 13:02



Sitter på skolan ska fotsätta väva på min baby pläd! :)

Sen blir det shopping med Maisan.. Nice nice!


Nu är det looooooooov yes fan va det ska bli skönt! :D


Bye

Av Caroline - 24 april 2008 22:49


Ja dagen börja hos barnmorskan tog ut min p-stav... Hade med mig Annie som moraliskt stöd tack för de gumman! Så nu ska det bli p-piller ett tag!


Åkte in till skolan med 10.10 bussen så vart en halvdag på skolan..

När jag kom hem gick jag och bror på mammas jobb hämta lite slantar så vi kunnde handla oss nån middag.. de vart hamburgare..

Men när vi var på väg hemmåt kom morbror per med fyrhjulingen stannade och snacka lite sen kom morbror lars och familjen så dom körde oss hem när vi väl var här utanför så fråga dom om vi skulle med på Jämtkrogen och äta så det vart en kebabpizza för mig (dock bad jag om en utbakt:P ) Janne som var pizzabagare idag.. Riktigt gott :)


imorgon när jag sluta ska jag träffa Mai på stan och shoppa lite :D


Nu ska jag lägga mig så jag orka med 3timmars matte B imorgon plus att vi har prov.. suck, jag har inte varit med så mycket på det här kap så tror inte de kommer gå så bra men men!


natti

Ovido - Quiz & Flashcards