Alla inlägg under oktober 2008

Av Caroline - 31 oktober 2008 23:53


Det vart inge Långsele för oss, blev hemma i bräcke har partajat lite med brudarna ikväll :) Och imorgon då smäller det, förhoppningsvis en krogrunda :D 


ta det med en nypa salt var det så du sa... Ohhh ja! Tur att vissa kan vara öpnna och ärliga iaf glad är jag för de, tack!

Av Caroline - 30 oktober 2008 16:24


Åh äntligen klar har städat hela dan.. men nu är det rent och fint. 

Ikväll ska jag på inredningsparty hos Sara. Se om Annie hinner följa med också, och Petra :) 

Vänta på att mammi ska komma hem så man få lite krubb imagen, hon kommer nog när som helst pannbiff mummmmms vad jag ska äta !!

Av Caroline - 30 oktober 2008 11:34


Godmorgon. 

Annie ska komma och äta frukost med mig :) Myspys! 

Det är så himla tråkigt att sitta och äta själv!

...

Av Caroline - 30 oktober 2008 01:09


Man ska aldrig sluta förvånas.

Tv.

Av Caroline - 29 oktober 2008 23:59


Nu blir det svensson svensson med Petra och Annie :D

Av Caroline - 29 oktober 2008 16:22


Kom hem nu har varit hos Petra och kollat på Snövit:P Hehe!

Nu ska jag snart äta så fort maten är klar! Sen ska jag färga petras hår..


bye

Av Caroline - 29 oktober 2008 13:31



Sex dagar har jag hållt mig utan ett änaste pip men sen kunde jag inte hålla mig längre men fortfarande inte ett ljud och den sjunde dagen håller på att passera förbi mig.

Av Caroline - 29 oktober 2008 12:22


Gaah, vad trött jag e har nog sovit för länge idag, men skönt var det :)

Vad ska man göra idag då?, dagarna går sakta men säkert. Onsdag idag då är det ju bara två och en halv dag kvar att fördriva! 

Ovido - Quiz & Flashcards