Alla inlägg under februari 2009

Av Caroline - 28 februari 2009 14:20


Må ju nämna några ord om hundra-dagars också orka inte skriva så mycket men det var en sjukt kul kväll lyckad med andra ord.  Började hos Emelie där vi gjorde oss iordning för kvällen åt och piffade till oss! Sen gick vi till Madde på förfest där ungefär hela klassen befann sig, hade jätte roligt där vi spelade quarters och jag drack pigilin drinkar mumms:) På väg mot krogen kom vi i en klunga skrikande 100dagars tjalalala :) Det var verkligen sjukt mycket folk på krogen as roligt! Huset äger och det är jätte bra dans golv där!


Kan ju även tala om att Jag och martina pallrde oss upp på skolan dagen efter var där i tid och det var bara hon och jag där från klassen som hade varit ut och två andra tjejer som inte följde med ut.. Haha lite ägt må jag ju säga, vi trodde dock att vi skulle bli av med symaskinskörkortet men det gick bra .) hahaha!



Av Caroline - 28 februari 2009 14:15


Kom nyligen hem från Pilis igår vart det tjej kväll med dom här tjejern 


Vi sjöng singstar , lagade mat, åt massa onyttigt  , snackade och bara umgicks :)

Tack för en underbart trevlig kväll <3


Av Caroline - 24 februari 2009 14:29


100-DaAaaaaaaAaaagGgggaaaaArrrrRsssS imorgon :D  Vi kommer att synas på krogen med vår outfit iaf ;)



Av Caroline - 23 februari 2009 18:59


Vart tio köttbullar till middagen, och nu vart de glass med kolasås... 

mat mat mat...


Nu ska jag gå och möta Annie, känns som det var år och dar sen jag träffa henne så det ska bli kul <3



Av Caroline - 23 februari 2009 14:55



Jag mår dåligt :( jag åt för mycket jag har bara vräkt i mig mat och godis tills jag måde illa då var det inge kul längre. Huvva! Har nog lite komplex över att jag gått ner i vikt.


För att vara måndag så känns det som en bra start på veckan, skrev ett prov i religion idag som jag faktiskt hade pluggat till och det kändes helt okej, sen efter den skrivningen gjorde jag ifrån mig en annan religionsupgift som har legat och släpat bakom fötterna på mig väldigt länge nu så det känns som att jag är på rätt väg så att säga.


På onsdag smäller de :D 100-dagars here we come : )


Av Caroline - 22 februari 2009 13:27


Igår spelade jag lite wii fit må ju träna bort träningverken jag haft :P  På kvällen var jag till Robert och kollade på film med han Choke Thomas och Magnus. Mins inte vad filmen hette men den var bra iaf :)  Efter filmen drog Jag och Choke till Moberg och spelade kort och drack te!


Söndag igen, buhu dom är ju så tråkiga... men få försöka göra det bästa av situationen plugga måste jag också göra en promenad skulle inte heller sitta fel va inte så kallt idag! 

H&M

Av Caroline - 20 februari 2009 22:40


Jag och Mammi beställde lite kläder från H&M för nån dag sen , lite små drygt att dom leverar så olika en i mars och en i april osv. Menmen.. Fick en topp idag iaf blommig och fin :)



Och dom här två som kommer här nere får jag vänta på ett tag till.


 

Av Caroline - 20 februari 2009 14:07


Idag är det fredag Vilket betyder ledighet :) Wohow , fast fick dock nyss veta att jag ska jobba imorgon men ett kort pass så det går nog bra! 

Har åkt på världens förkyllning snorar och hostar och allt är äckligt för det smakar inte så mycket.. Men kul kan man ju ha iaf så ikväll ska jag på Sexparty.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards