Alla inlägg under maj 2008

Av Caroline - 18 maj 2008 21:18


Kom hem från jobbet för ett tag sen. har hunnit tagit mig en dusch!


Och imorgon är det skola igen, suck men inte många veckor kvar till lov nu iaf, Underbart! :D Så håller jag ju på att sy en snygg smock klänning:) 


Miss you! 


Grattis till Åse på 40års dagen!


Nån som vill göra mig sällskap och fika? :)  

Av Caroline - 18 maj 2008 11:54



hello när jag kom hem från jobbet igår spelade jag Mia och bror kort så lyssna vi på musik sen hitta jag en jätte gammal skiva som var brorsans, hahaha jag tror jag aldrig har skratta så mycket vad kul det var alla skratta till tårarna spruta haha.. ojoj ja vi kommer nog aldrig dö iaf :D


Nyss klivet upp ska väl äta nån frulle snart! Ska iväg och jobba i dag också 14-21. Nice nice, söndagar e ju ändå så dryga!


Bye 

Av Caroline - 17 maj 2008 13:38



Hello

Nu ska jag gå iväg och jobba 14-21.


Matlåda annie japp jobbade över på skolan i torsdags! :P


 Ha en bra kväll, bye

Av Caroline - 14 maj 2008 22:05


Har varit hos momma och kollat på hockey med bror mammi och stefan! Sverige vann ju iaf:)


Nu ska jag fixa matlådan sen gå och lägga mig... Natti natti! 

Av Caroline - 14 maj 2008 09:56


Sitter på skolan ska skriva en processbeskrivning... Så tråkigt! Men skönt när de e klart så jag kan lämna in min top jag sytt.

 Idag tänkte jag sy en smock klänning men må på tygaffären och köpan nån speciell tråd med gummiresår i... Men det få bli imorgon.. Så fixa mönstret idag istället.

Och Annica vill att jag ska väva men blä jag orka inte de så tråkigt... för det är inga andra som väver så få man sitta där i sin ensamhet och bli depremerad:p

 Plus att på torsdagar ska jag jobba över på skolan till typ 8-9 på kvällen SUCK.. men jag måste... aaahhh less, men må fixa skiten nu så det blir bra... I trean ska jag fan sköta skolan:P Försöka iaf! :)

Ne nu må jag skriva den här processbeskrivningen!


Adjö

Av Caroline - 12 maj 2008 21:03

Utnyttjad hmm???

Blir irriterad på folk som inte pratar med en personligen om dom har en åsikt som hadlar om en själv istället för att gå till vännerna omkring, för eftersom du vänder dig till en så pass nära vän i vår umgängeskrets måste ju du vilja att de kommer fram till mig ändå.

Du har berättat för ”DEN” att jag uttnyttjar dig, men hur kan jag göra det?

En som är tio år äldre borde väl kunna säga ifrån! Jag har inte "utnyttjat", jag har bara bett om tjänster som du själv också varit delaktig i. Trodde vänner ställde upp för varandra. Och om du kallar detta för "utnyttning" borde du kolla i en ordbok vad ordet innebär. Man borde ta bort den första siffran i din ålder för 8 passar din mognad bättre.

Efter resan till Borlänge vart du helt förändrad, Jag har fortfarande inte förstått varför, för jag får väl åka bäst jag vill!


Du blir äldre och äldre men du varken utvecklas eller blir mognare.


Kom till mig när du har åsikter som handlar om mig!

Av Caroline - 8 maj 2008 19:55


När jag kom hem halv sex från skolan stodd maten på bordet , Underbart!

Min morbrosor fyller år idag! 

Så vi åkte till morbror per efter maten!


Sen möte jag upp Annie och Johan på byn solit väder ute:)

Nu ska vi dippa chips och kolla på sanningens ögonblick.. Det är spännade men dom första frågerna e så dryg, fatta inte va som tar så lång tid att svar på typ har du haft sexfantasier på nån av samma kön eller brukar du spana in din mammas rumpa? Man vet väl om det e jag eller nej liksom. Aja roligt program iaf, när de börja bli lite roliga frågor!


Men nu börjar det... Ajöken 



Av Caroline - 7 maj 2008 18:07



Har nyss tagit fram cykeln, Ska cykla till Mai sen vi ska mötas på Prix Jag Annie och Maisan... 


Spela lite kort, och ta en grogg.. Haha! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards