Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Caroline - 22 maj 2008 22:02


 Kom hem till Anja för ett tag sen har varit på skolan och jobba över idag/kväll, men vid sju gick jag och kolla på Anja och Lisa som sjöng i en kör:D dom var jätte duktiga :D


Imorgon blir det party och kanske grillning beroende på väder... Men det skulle bli fint så vi hoppas på det... Hoppas det blir lite folk så kan vi köra öl brännboll haha verka va kul ju eller varför inte lite kubbspelande :D Jag är på , på allt nytt kul :) Hehe (Nästan).


Jag känner mig lite ledsen... Vill ju verkligen men men!


Vill flytta nu, Finns ju inget att göra här blir ju depremerad när man hör folk säga vi ska iväg på det och ska det och de massa roliga saker och vad kan vi göra ingeting för det bokstavligen suger.... jo jag vet vi kan gå ut och springa efter bollen eller räkna molnen... Lika negativ som vanligt men är le... Men imorgon händer det iaf nått kul, tack Annie för att du lyser upp tillvaron i mitt liv :D Love you babe!


Bye


Av Caroline - 22 maj 2008 00:38


Hello var till Mai en sväng idag hon bjöd på middag så det vart två middagar för mig iadg :D Hehe!


Sen när Annie slutade jobba cyklade jag iväg och möte upp henne vi drog till Choke och fika och spela Yatazy... Sen cyklade jag choke och björnsson en by ragg haha:P


Jadu Annie det ser mörkt ut, bror tyckte de var jobbigt och C kanske! Och M har jag inte frågat än, hon lär ju inte va vaken nu! 


Aja nu har jag skrivet det där för hand fem sidor vart det tog över en timme, suck.. typiskt att inte skrivaren fungerar när man väl behöver den.. men jag kommer ju alltid på saker i sista sekunden också så få skylla mig själv lite också.


Aja nu må jag packa, skolan till 10 imorgon kväll sen sova hos anja..Vill inte kliva upp kl 6 imorgon.. Bläää


Bye 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards