Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Caroline - 2 maj 2008 19:21


Fredagen:

Vart de fest, Angelica fyllde år:) Vi va ett gäng som satt hos Lasse och drack åt tacos och hade almänt trevligt... Vi började dricka kl 3.

Vi spelade nå kortspel då man skulle gissa vad det var för kort om det var en sju så gissa jag kanske på 5 då säger dom högre så få man gissa en gång till om du då gissa fel får du dricka så många klunkar som fattas i mellan så om jag nu hade gissat på 10 så hade jag fått dricka 3klunkar! Det var as kul jag var ganska duktig på de;)


Dialoger

-två snubbar - Vart kommer ni från egentligen?

-Jag & Anja - Från Östersund

- två snubbar - vaaa?? Fan va coolt, vi känner 3 killar från Brun-flo

- Jag & Anja börja as garva fy fan vilket uttal dom hade på brunflo haha det var kul!


När vi började bli rund under fötterna och hade tvingat i oss de där äkliga jordgubbs vinet var det dax och dra oss mot krogen... Men först var vi tvungen att dansa till - Alla som inte dansar... :) sen bar det iväg


Krogen... var as roligt jag johanna lasse anja och niklas dansade mest hela kvällen fy fan va kul det var.. Och i Borlänge där spela dj.n iaf alla som inte dansar! :D Sen så hade dom ju happy hour så jag och anja hadlade oss fyra cider var ;) också hade dom balkong som man fick gå ut och röka på, hur nice som helst...

jag har fått blåmärken på knänen efter allt dansande runt stången :)


Detvar en riktigt kul kväll :D


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards